• (Android) GunboundM کلیدهای بیشتر را اصلاح کنید

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ GunboundM ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ GunboundM IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کلیدهای بیشتر را اصلاح کنید ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ GunboundM 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    GunboundM Strateške igre xaf

    GunboundM Stratégie kkuw

    بازی با کمک هدف بسیار آسان است. لیگی را در نظر بگیرید که در آن خاموش است.

    نسبت به نوسانات اتصال بیش از حد حساس است. به راحتی قطع می شود.

    من سعی کردم بازی را دوباره دانلود کنم تا دوباره به آن برگردم، اما به روز رسانی کمی طول می کشد و پس از اتمام آن. پس از آن من باید همه چیز را دوباره راه اندازی مجدد در به روز رسانی. من میخوام بازی کنم ولی خود بازی به من اجازه نمیده و حافظه کافی برای آپدیت دارم..

    اگر بازی arcanist در funorb یا کرم‌های Armageddon را به خاطر دارید، این دقیقاً شبیه آن است، آن را دوست خواهید داشت و اگر خوب هستید، مجبور نیستید برای برنده شدن هزینه کنید.

    قبلاً یک بازی عالی بود، اما آخرین به روز رسانی باعث شد که با علاقه مندان به مجموعه پوست برنده شوید. توسعه دهندگان به تدریج عناصر خلاقانه ای مانند vamp توتم و قضاوت آیتم و شات ابری را از بین می برند. این تبدیل به یک بازی ساده "همه ضربات خود را بزنید و برنده شوید" شده است که در آن تلاش‌ها با متا تانک‌های فعلی (به‌علاوه 5% علاقه‌مندان به پوست) نسبت به کسانی که دوست دارند چیزهای مختلف را امتحان کنند، برتری زیادی دارند. من نظر خود را از 5 ستاره به 1 ستاره بر اساس موارد بالا تغییر می دهم.

    حس نوستالژیک بهم دست میده! فقط هر زمان که بازی را با استفاده از داده موبایل به روز می کنید، خطا را برطرف کنید. مدت زیادی منتظر بمانید تا بازی به روز شود و سپس فقط به شما خطا می دهد که باید از وای فای برای آپدیت بازی استفاده کنید خسته کننده است و در تمام مدتی که با استفاده از داده موبایل آپدیت می کنم این اتفاق می افتد!

    Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Nezahtjevne igre cjq

    رفع اشکال! اپراتورهای "ANIMAL TOY SET" دارای اشکال هستند (مهارت‌های دفاع از حیوانات/ماشین/سپر) حتی اگر از مخزن دیگری استفاده می‌کنید تا مهارت‌های def را فعال نکنید، همچنان فعال است. همانند اپراتورهای "RoboX" که مهارت دفاع باگ "شات آسمانی/شل فوق العاده آسمان" را نیز راه‌اندازی می‌کند، حتی اگر فقط به صورت رودررو (افقی) به تانک دشمن حمله کنید، مهارت‌ها همچنان فعال هستند و باعث ایجاد تفاوت در بازی می‌شوند. . لطفاً کاری در مورد آن انجام دهید.

    مدرسه قدیمی اما بهتر از بازی های جدید در بازار. ساده و در عین حال چالش برانگیز اکنون آن را دانلود کنید، پشیمان نخواهید شد.

    همیشه یک آپدیت برای این بازی وجود داشت.. من همین الان نصبش کردم و دوباره آپدیت کردم.. آپدیت بی پایان خیلی آزاردهنده است.. اگر میخواهید بهبود پیدا کنید حداقل یک ماه آپدیت کنید.. ممنون

    من و دوستانم عاشق این بازی هستیم، دوست داریم 3v3 یا بزرگتر را رایگان برای همه نقشه ها مانند نسخه اصلی رایانه شخصی ببینیم. این غم انگیز است زیرا وقتی ما 3 نفر بازی می کنیم باید به نوبت بازی کنیم

    من نمی توانم بازی را انجام دهم. همیشه از من می خواهد که بازی را به روز کنم حتی اگر قبلاً آن را به روز کرده ام.

    خاطرات را زنده می کند. امیدوارم تعادل موبایل ها را حفظ کنند. لطفاً هر زمان که مشکل اتصال وجود داشت یک دکمه وصل مجدد قرار دهید تا بتوانیم سریعاً به نبرد برگردیم.

    آپدیت جدید دارای اشکالاتی است! پس از شلیک، دستگاه حرکت می کند و می افتد. چند بار این اتفاق افتاد و در حین حفظ تعادل روی زمین آسیب دیده ناگهان سقوط کرد. همچنین در تمرینات رزمی 14 برد پیروز به پایان رساندم و هیچ جواهری بدست نیاوردم. فقط طلا

    این بازی خوب است و همه، به نوع بیشتری از آواتار نیاز دارند، اما نرخ افت آواتار دیوانه کننده است!!! واقعاً گرفتن حتی رتبه A سخت است. Tbh، افرادی که از باد یا مکانیک شکایت می کنند فقط نوب هستند. دارم بهت میگم

    با توجه به اینکه این یک بازی موبایل با اتصال ناپایدار است، باید یک ویژگی اتصال مجدد وجود داشته باشد. و خواستگاری باورنکردنی است.

    کنترل سخت رابط غیر دوستانه

    برای مدتی خوب بود، اما به‌روزرسانی‌های بسیار زیادی قبل وجود داشت. هیچ برنامه‌ای در تاریخ برنامه‌ها هرگز نیاز به به‌روزرسانی اینقدر مکرر نداشته است.

    alice/heal skill skill آواتار بنابراین نامتعادل. چرا هر مهارت دیگری را فقط می توان یک بار استفاده کرد، اما این مهارت نیست. آسیب به موبایل و اچ پی نیز عقب افتاده است. چرا از موبایل با hp/آسیب کم استفاده کنیم، در حالی که hp/ضریب بالا وجود دارد؟ هر بازیکن برتر فقط از آن موبایل خاص استفاده می کند.. من این بازی را متوقف می کنم، تا زمانی که به روز رسانی تعادل p برسد.

    بازی سازی بد، همچنان با همان بازیکنان سطح بالا برخورد کنید.بسیار روی Pay-to-Win متمرکز شده‌ام، و از آنجایی که هیچ‌کس از بازی‌ای که مدام بازنده‌شان می‌کند لذت نمی‌برد، من حتی یک پنی هم برای این بازی خرج نمی‌کنم، وقتم را تلف می‌کنم.

    انتظار داشته باشید قبل از ارتقاء سطح، بارها شکست بخورید. این بازی قبلاً سرگرم کننده بود تا زمانی که آنها این فناوری را توسعه دادند که باعث می شود قبل از اینکه سطح خود را بالا ببرید عمداً چیزهای زیادی از دست بدهید. این راهی است که آنها سعی می کنند از ناامیدی شما پول نقد کنند. خودت را گول نزن اگر نرخ برنده‌ای عالی دارید که قبل از بالا رفتن سطح شروع به کاهش می‌کند و احساس می‌کنید که عکس‌هایتان مانند قبل با باد واکنش نشان نمی‌دهند، طبیعی است. سیستم این محیط چالش برانگیز را تنظیم می کند تا شما را دیوانه کند.

    من فقط 4 را به دلیل محدود بودن پخش کننده های قابل پخش می دهم، لطفاً عملکردی را برای بازی چندین بازیکن اضافه کنید. به نوعی مانند دعوت از 3 دوست خود برای بازی با هم، ستاره ها را به دلیل به روز رسانی هدف کاهش می دهم

    این بازی Gunbound با تفاوت های بسیار زیاد است.. اما هنوز هم برای GBounders های قدیمی قابل بازی است. من یک ماهی گیر از GBound های قدیمی هستم و مدیریت 1 یا 2 زاویه باد با کشیدن سخت است. پس لطفاً آن را اضافه کنید. دکمه n پایین برای آن.. N ما از دست نبرد 4v4 در تیم lol.. آن را نیز به روز رسانی لطفا! آدوکا n آرچر SS برای چه کاری میتونه 2 تانک بزنه؟؟

    بعد از آپدیت نمیتونم بازی رو باز کنم

    بازی سرگرم کننده است اما نقشه ها کوچک هستند و شما اغلب در نزدیکی حریف خود تخم ریزی می کنید

    اساساً به این صورت است که "اگر نوبت اول را داشته باشید و با موفقیت به دشمن ضربه بزنید، قبلاً بازی را برده اید، اگر از دست بدهید و دشمن اول به شما ضربه بزند پس او قبلاً دور رانده شده است" P2W و به طور جدی ماشین های دیگر را بخرید در حالی که همه چیز روی وانیل است. رایگان است؟ شرمنده

    آپدیت خیلی زیاده..اندازه دقیق بازی قبلا چنده؟لطفا جواب بدید

    برای سرگرمی بیشتر به 5v5 نیاز دارید، به چت جهانی نیاز دارید

    99% مردم عکس مستقیم می‌گیرند و به لطف نقشه‌ها هرگز از دست نمی‌دهند، پس دعا کنید اول بازی کنید.

    خواستگاری کلافه است. آنها به شما اجازه می دهند با اژدهایان lvl رده بالا مبارزه کنید حتی اگر هنوز سطح پایین و مبتدی باشید. شکاف قدرت نیز بسیار زیاد است. بنابراین نرخ برنده شدن شما به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.. بازی سرگرم کننده اما در اکثر مواقع خسته کننده است

    من به آن 3/5 می دهم. هنوز آن حس کلاسیک را دارم، اما کاملاً وجود ندارد. به نظر می رسد بیشتر عجله کرده و برای پول درآوردن ساخته شده است. نقشه ها خیلی کوچک به نظر می رسند، و شما واقعاً هیچ عکس سختی ندارید. اگر تجهیزاتی داشتند که باعث افزایش آمار یا درصد طلای کسب شده و غیره شد، خوب باشید.

    به طور کلی یک سفر نوستالژی عالی به اوایل دهه 2000. من عاشق بازی با اسلحه بودم و وقتی لباس Observador موهای سفید را گرفتم بسیار خوشحال شدم. یک gunbound کلاسیک در reddit موجود است. اما فقط روی کامپیوتر موجود است. به غیر از آن، من از این بازی لذت می برم، حتی اگر به نوعی شما را به دانستن اینکه شلیک ها در کجا فرود می آورند، وادار می کند. که مهارت زیادی را از بازی قدیمی می گیرد. من همچنان به بازی کردن این بازی ادامه خواهم داد، زیرا gunbound بخش بزرگی از کودکی من بود.

    برای افرادی که 1 ستاره می دهند زیرا "شما باید پول خرج کنید" شما فقط بد هستید


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :